kennethenbrittinmali.reismee.nl

Onder een paraplu tegen de regen..

Beste lezertjes en lezeresjes

Jullie lezen het goed, ons volgende tripje is gepland en gearrangeerd. Morgenvroeg rond 9u vertrekken we met de 4x4 richting Timbouctou.. Daar zullen we een drietal daagjes verblijven. Erna reizen we verder met taxi-brousse naar Douentza waar het olifantenreservaat gelegen is. Eindelijk olifantjes kijken :D jippie! Dus ten vroegste horen jullie volgende week zaterdag terug iets van ons. Aangezien we er dus weer een weekje tussenuit knijpen, moeten we jullie op de hoogte houden van de gang van zaken.

Kunnen jullie het geloven als we jullie vertellen dat we hier de afgelopen twee dagen een paraplu nodig hadden? Waarschijnlijk niet :D We zijn er zeker niet op voorzien, maar het was toch het geval.. Het begon allemaal met een grote stof/zandwolk die door de lucht vloog.. De lucht werd donkerder. Kenneth en ik hoopten er al op dat het zou gaan regenen YES!! En dat gebeurde ook, en hoe :D Hier en daar zelfs een donderslag en een bliksemschicht.. De mensen hier hebben daar dus ook blijkbaar bang van :D Hevige stortbuien kwamen met bakken uit de lucht gevallen, en in een mum van tijd stond alles hier onder water. Wij vonden dat niet zo erg, maar dit ging wel gepaard met een grote verhuis van alle technische apparatuur (PC, dvd, tv) die aan de kant van de muur stond. Aangezien de hut hier open is, werd dus alles nat. We hopen al zo lang op een beetje regen om wat afkoeling te hebben, dat we er maar gewoon zijn gaan in staan ipv te gaan schuilen. Echt de max!!! Alles was wel nat. Ohja, zo is er ook het verhaal van Kenneth zijn kleren in de zand/regenstorm. We hadden in de voormiddag onze kleren gewassen, maar Kenneth zijn kleren waren nog niet droog, dus hij liet ze nog wat hangen. Nu waren we allebei ze vergeten af te doen, en NATUURLIJK hingen ze nog aan de draad toen het stof opvloog en toen het nadien begon te regenen. Amai, Britt kwam tot de leuke ontdekking dat al de kleren van Kenneth waren gaan vliegen met de hevige wind en dat ze overal verspreid lagen op het terrein, met de nodige portie modder, zand en vuiligheid erop. Dat was dus onze eerste regenbui :D Maar ze deed wel deugd, vandaag hebben we ook nog een beetje regen gehad. De lucht voelde warm aan en een beetje vochtig :)

We gaan het hier stilletjes bij laten! Want we gaan onze valies pakken om te vertrekken.. Tot volgende week iedereeeeeeeen!!!

Vele lieve groetjes voor iedereen xxxxx

PS we kunnen niet wachten tot we al onze verhalen live kunne vertellen :D

Daddy van bix

Amusement kids!!!!
Geld is onderweg...:D

Stefanie

En we varen naar Timbouctou toe!! :D
En we zijn de verhalen nog lang niet moe, haha :p

Have funnnn!
x

sophie C. (klas)

hey bix en kenneth!
wauw klinkt echt tof jullie verhalen, ben zo jaloers! have fun! xxxx sophie

Emile

Britt
Als je een kleine olifant zie neem die dan mee voor mij é :p
Amusement nog
en de groetjes aan mijn black brothers
xx